סיבות לאופטימיות באוגוסט: קפה אופטימי באילת- האופציה המומלצת לבילוי משפחתי

סופ"ש קודם הדרמנו לאילת בהרכב קיצי: סבא, בת ושני נכדים שחיכו לחופשה הזו בכיליון עיניים. ממש כמה ימים קודם הודיעו על גל חום מטורף בעת שהותנו באילת. כמובן שלא חשבנו לבטל אבל כן עשינו חושבים איך מבלים באילת מבלי לסבול /לחטוף מכת חום/ לבלות רק בחנוייות ממוזגות וקניונים,שכן אותם יש לנו גם בבית. התכנית בשבת היתה ברורה: שיט בסירת זכוכית ממוזגת וצהריים בקפה אופטימי שקיבל אינספור המלצות. וכך עשינו את דרכנו מהמרינה לקפה אופטימי הממוקם ממש במרכז העיר מול קניון הים האדום. התכוננו לארוחת צהריים פשוטה למילוי מצברים במזגן והופתענו לגלות קפה טעים במיוחד עם שירות מצוין ואוכל טעים וטרי

ממש עם ההגעה דאגו לנו למקום ולמרות שהמקום היה עמוס בתיירים ומקומיים, בעלי המקום היו מספיק נבונים לא לחסוך בכוח אדם ונראה היה שהיו במקום מספיק מלצרים לתת מענה לכל בקשה בזמן סביר בהחלט. על פניו דרישה אלמנטרית אבל שמישהו יספר את זה לרשתות גדולות יותר. התפריט מגוון במיוחד וכלל באמת כל מנה חלבית שתוכלו לחשוב עליו, עם ניואנס איטלקי. במקום יש גם ארוחות בוקר שנראו מצוינות אך מאחר ולקחנו מלון הכולל ארוחות בוקר נצטרך לבחון את העניין בפעם הבאה.

במקום היצע של מנות ילדים הכוללות מנה עיקרית ושתיה לילדים, ואפילו שניצלוני (דג) וציפס. האפרוחים צרובי השמש שלי העדיפו להתמקד בצלחת ציפס גדולה שהגיעה מהר יחסית בגודל מאד נדיב ובאיכות מצוינת וזה בדיוק מה שצריך עם מיץ קר בצהרי שבת חמים. אבי ואני בחרנו במנת פתיחה של פורטבלו ריזוטו עליה המליצה המלצרית והיו פשוט טעימות להפליא ושטו ברוטב קרמי מושחת ומתובל היטב ועדיין הצליחו איכשהו להרגיש קלילות. עם המנה הראשונה הזמנו במקביל סלט מגניב- הוא מעין סלט חלומי ברוטב קריאקי בשילוב עם מגוון סוגי אגוזים וירקות ומרגיש כמו ארוחת בשרית דשנה ומצד שני, כמו מנת הפורטובלו שומר על קלילות מסוימת. את הארוחת ליווינו במיץ ובירה מהחבית לאבי. כל המנות הרגישו טריות ושהוכנו במקום וכאשר מדובר במקום כה עמוס זה לא מובן מאליו בכלל שפס שמגיע מהר, גם מוגש באופן מעורר תיאבון לעין ובעיקר לחך.

לקינוחים לא הגענו הפעם אך אין ספק שאגיע למקום שנותן פייט אמיתי להרבה מסעדות אחרות באילת ולו כדי לטעום את עוגת השוקולד וגלידה שיצאה ונראתה לא פחות משמימית.

מומלץ בחום בביקור הבא ובכל ביקור באילת

לפרטים נוספים: https://cafeoptimi.co.il/Menu

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑