רשת קסטרו משיקה: רשת קסטרו השיקה חנות חדשה בסטנדרטים בינלאומיים בקניון עופר גרנד קניון

לקראת ההשקה ניסיתי להזכר אחורה כמה שנים רשת קסטרו קיימת. וכמו שכולכם יודעים אני אוהבת לטוות (משחק מילים שכזה) קצת אישי בין הסיקורים שלי. בגיל 17 לערך למדתי בתיכון בחיפה בו רוב הבנות התלבשו יפה. כבר אז בגיל 17, הבנתי שיש משמעות להופעה יפה ומושקעת. מפה לשם סבתא שלי ז"ל שהיתה אישה נפלאה ולגמרי מבינת עניין, העיפה מבט בארון ואמרה בנחרצות שנדרש רענון. 24 שנה אחרי אני עדיין זוכרת את הסוודר האפור שקנתה לי בקסטרו בין שאר הדברים. הסוודר שרד יפה וקלאסי כמעט 15 שנה, כך גם גינס שקניתי לפני 14 שנה. הבגדים בקסטרו הם באיכות סופר גבוה וזו אחת הרשתות שאני מעדיפה לקנות בהם לילדי ולי ולכן עוד לפני אירוע ההשקה כבר הספקתי לבקר בחנות החדשה והיפה ולהתחדש. שהוזמנתי להשקה החגיגית של הסניף החדש בקניון גרנד קניון עופר חיפה, התרגשתי ושמחתי להזדמנות לספר על המותג שאני מאמינה בו זה שנים רבות.

לאחר פתיחה מעט נוסטלגית נחזור לימינו אנו. החנות החדשה ענקית וספונת עץ ויש בה בעיקר תקרה גבוה עם תאורה מצוינת כך שכל חווית הקנייה היא מהנה ולא פחות חשוב אמינה. החנות החדשה היא לנשים וגברים ומעוצבת כקומפלקס אופנתי המאפשר לו ולה להתחדש. אגב, חנות הילדים המצוינת עברה למיקום אחר סמוך למדרגות הנעות בקומה אחת והיא מאד מותאמת ילדים עם קולבים נמוכים ומדפים המאפשרים לילדים לראות ולבחור עם ההורים ממגוון הפריטים היפים ששורדים כביסה אחר כביסה.

למעמד גזירת הסרט לפתיחת החנות החדשה הזמין גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו את  סאלי שיאהב מנהלת חנויות קסטרו באזור הצפון ואת ניר ברקן מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה. האירוע היה מלא באנשי תקשורת צפונית שבאו לבדוק מקרוב את קולקציית הסתיו והמוני מעריצים שחיכו לפגוש את הזמרת והיוצרת אודיה, הפרזנטורית של קסטרו,אשר הגיעה בהמשך האירוע לפגוש את קהל מעריציה העצום שחיכה לה באהבה גדולה.

ואם תסלחו לי, שכבר אינני נערה, הבונוס האמיתי היה הקולקצייה. כפי שציינתי בהתחלה כבר הקדמתי עם פתיחת החנות ורכשתי בגדי עבודה והפעם באתי לבחור דווקא הופעה לראש השנה. קסטרו ממשיכים העונה עם מסורת הגזרות היפות והכי חשוב הבדים האיכותיים. ופה אני רוצה לומר מילה. אני אישית משתדלת להמנע כבר מקנייה של כמויות אופנה זולה. זה מזהם, זה יקר ולא נעים על הגוף. אני מעדיפה לרכוש פריט או שניים או עשרה בהתאם ליכולתי באותו הרגע אשר ישרתו אותי שנים, ממש כמו הגינס או אותו סוודר אפור. קסטרו מציעים בגדים איכותיים וזה חשוב וידידותי לסביבה. כמובן שגם הפעם יצאתי עם שלל לילדי ולי ואין לי ספק שאגיע שוב וגם אז אצא עם שלל מסוגנן בידיים.

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑