רשת SACARA משיקה סדרת בשמים לקיץ ואיך בוחרים נינוח מושלם לקיץ

אני מודה שכאשר זה מגיע לעונות השנה, אני מתענגת על הריח של הבושם שלי על הצעיף או המעיל שאני תולה אותו בחדר, או הענן החמים והמתוק של ניחוחות עמוקים ועשירים שעוטפים אותי שאני יושבת לארוחת ערב או קפה במסעדה שבחוץ הגשם יורד על הרחובות. ובקיץ? זה ממש סיפור אחר: הטמפרטורות עולות, הריחות מתאדים במשרד או ברכבת, ריח זיעה שמתערבב בבושם כבד הוא מעיק מנשוא וגם ככה אני הולכת המון לים ולבריכה אז מי צריך בושם? טוב, אז על בושם קשה לוותר ולכן מצאתי כמה טיפים מעולים לבחירת בושם לקיץ:


1. האם הבושם מכיל בנזין או כוהל ? ככל שהרכב הבושם יכיל יותר אלכוהול או מרכיבים סינטטיים הוא כנראה יחזיק טוב יותר גם בחום, אבל הריח יהיה כבד וסמיך יותר. אני אישית מעדיפה בושם שמתנדף על תחושת "כובד". \

2. מהו גוף הבושם: בין סוגי הגופים תוכלו למצוא תבלין כמו הל או ציפורן, אגוז , תמצית הדרים או תמצית פרחים. כמובן שתמציות על בסיס הדרים או מנטה או פרחים מתאימות הרבה יותר לקיץ

3. נסו את הבושם למשל כמה שעות – לא פעם מתגלים תווים כבדים של בושם רק לאחר כמה שעות ומשאירים תחושה כבדה ואף לא נעימה על העור. בקיץ העור חשוף יותר לבושם ורגיש לחומרים כמו גם מגיב אל הבושם בצורה ישירה יותר. חכו יותר משתיים שלוש דקות בעת בחירת הבושם, תנו לו להספג בעור ואז תחליטו האם זה הניחוח עבורכם

4. תנו צאנס לבשמים מקומיים- עם כל הכבוד, ויש המון כבוד, לבשמים צרפתיים מכובדים, לא פעם הבשמים הישראלים הם אלו שמתאימים לאקלים ולטעם המקומי של אגן הים התיכון. דוגמא מצוינת היא הבשמים של Sacara
אחרי שהשיקה לאחרונה רשת SACARA קולקציית בשמי נשים תחת השם: 1 – 13, המתאפיינים בניחוחות המשלבים אלמנטים שונים, מרחיבה סאקרה את קולקציית הבשמים לנשי, סדרת בשמים תחת השם: 14-19. הקולקציה החדשה מאופיינת בניחוחות קלילים פרחוניים ומתוקים תוך
שילוב תמציות המעניקות נגיעות רומנטיות, מרעננות ורכות עדינה. הבשמים החדשים מגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב בצורה עגולה ומעודכנת, כך שהם מתאימים גם כמתנה. שווה לנסות ולהריח.

צילום קית גלסמן
צילום קית גלסמן

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑