רגע לפני חג החירות וחצי שנה אחרי השבת הנוראה: מחר תפתח תערוכת אופנה המשלבת 8 מעצבי אופנה ישראלים העוסקת במלחמה

"מזה ששת אלפים שנה המלחמה השביעה רצונם של עמים מתגרים, ואלוהים בזבז את זמנו כדי ליצור את הכוכבים ואת הפרחים." אמר ויקטור הוגו , ועדיין נראה שנותרה ללא מעט אנשים יצירתיות. זוהי ברכה שכן יצירתיות היא ביטוי נפלא לאנושיות בתקופה שבה נראה שזהו בדיוק המרכיב החסר במציאות בה אנו חיים. מחר תפתח בקניון רמת אביב תערוכה העוסקת בעיצוב אופנה של שמונה מעצבים ישראלים מובילים שמספרים את הסיפור שלכל אחת מאיתנו וכולנו יחדיו דרך בדים, תפרים , צבעים וכל מה שנותן לנפש של כולנו מעט מרחב נשימה.

בין המעצבים המשתתפים בתערוכה: קיי לונג, אסף פרן, אביעד הרמן, דילן פריינטה, דרור קונטנטו, שי טובול, דורית שדה, רונן חן, רומי ספקטור מדה-רוקוקו, שרון טל משכית – לרזילי .בניגוד להרבה מיצגי אומנות המתייחסים למלחמה בגווני אפור ושחור, העבודות המוצגות בתערוכה מלאות בצבעוניות והבטחה אופטימית לחיים חדשים . פרטי האופנה יוצגו על בובות לצד פרחים ענקיים מנייר של המעצבת הידועה מירב פלג ולדברי יוצרי התערוכה נועדו להעניק למבקרים דימוי של הטבע המתעורר מחדש. כמן כן לצד הבובות יוצגו צילומי אופנה עם הדוגמנית ג'סיקה אלטר, בת הזוג של בן שמעוני ז"ל, שנרצח במסיבת נובה, בעת שחילץ מהזירה אנשים.

עיצוב: רונן חן . צילום ניר סלקמן

למה עכשיו אופטימיות לפני שהסתיימה המלחמה ?
אוצרי התערוכה:,יואב מאיר וגילי סיוון: "האביב מביא איתו לא רק שינוי במזג האוויר אלא גם התחדשות רוחנית באמצעות כוחה המרפא של אופנת האביב הצבעונית. כשהטבע פורץ בפריחה תוססת וצמיחה ירוקה, כך גם המלתחה מתעוררת לחיים עם קליידוסקופ של גוונים… אנו מאמצים את האופטימיות והחיוניות שהאביב מסמל, ומאפשרים לנו לצעוד קדימה בביטחון ובשמחה אל העונה החדשה" עם זאת מסייגים האוצרים את דבריהם " "למרות שהתערוכה ססגונית וצבעונית אנו לא שוכחים את החטופים והחטופות, ההרוגים וההרוגות, הפצועים והפצועות, כולם בלב כולנו מתפללים לשובם של החטופים, מנוחתם של ההרוגים ורפואתם של הפצועים".

התערוכה תוצג בקניון עופר רמת אביב – לקהל הרחב
ברחבת מייקל קורס החל מה 16.4.2024 עד ה 30.4.2024

"העת לפרוח" עיצוב אסף פרן . צילום ניר סלקמן

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑