דווקא בתקופה מורכבת : Pulp מציע לכם כל מה שצריך כדי לעשות לכם טוב על הלב בבית

אני לא יודעת מתי או איך התחילה התחושה המעיקה להתקבע קצת מתחת לסרעפת. הרגשתי לכודה בתקופה. בסיפורים האיומים, במצב הכלכלי המדרדר עם גזירות כלכליות והעצב הכללי ששורר. באופן מפתיע המקום שבו הרגשתי הכי משוחררת היה פינת העבודה שלי. זה המקום בו אני כותבת, בו אני חושבת, המקום בו אני יוצרת (אפילו שלא כתבתי כבר יותר מדי זמן) , המקום בו אני אני. חיפשתי להפוך את הבית שלי למלא השראה. לא הספיקה לי יותר התחושה הביתית אלא רציתי יותר מזה. רציתי בית שהוא השראה ליצירה ואז כאילו מישהו ( או גוגל ) שמע אותי או פשוט ראה את החיפוש שלי אחרי יצירה ישראלית, קפצו לי המוצרים של PULP.

מתוך עמוד האינסטגרם המשגע של PULP

אני מקבלת פניות מדי פעם מיחצ"נים, דוברים וכו, המנסים לשדל אותי להכניס אייטמים. היי, הכל לגיטימי וגם אני מגיעה מהעולם הזה. אבל מניסיוני רבים משיתופי הפעולה החשובים שלי היו סביב התלהבות שלי ממוצר, או מותג ופניה שלי לכתוב עליו. ככה זה. שעושים דברים מהלב זה תמיד נראה טוב יותר. וכך הדבר נכון גם לגבי אתר PLUP. באתר תוכלו למצוא כוסות , מחברות יפיפיות, הדפסים של מעצבים ישראלים.

אז קצת על Pulp: מדובר במותג משוגע ומשגע של מוצרי נייר ואקססוריז לסביבת העבודה ולסביבה האישית. הדגש והקו המנחה של המוצרים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים ופשטות בעיצוב אורבני. האביזרים ותכשיטי השולחן של Pulp מיועדים לאוהבי עיצוב המעריכים דיוק, נוחות וארגון, ומיוצרים בסדרות ייחודיות במספר קולקציות מדי שנה. המותג מבוסס על מסורת משפחתית מפוארת של ייצור ידני ועבודה עם אמנים ואומנים מקומיים.

הפריטים ב- PULP מאופיינים במראה נקי שלא "מעמיס" על נראות שולחן העבודה מחד ומאידך מוסיף את התיבול המיוחד האישי. הוספתי כמה פריטים שאהבתי במיוחד מתוך האינסטגרם שתוכלו להתרשם שאכן מדובר בבשורה מהממת בתחום העיצוב ורעיון למתנה קצת אחרת.

לאתר גם חנות פיזית בברזילי 9 תל אביב

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑