ניין ווסט השיקו שבוע שעבר קולקציית קיץ על זמנית

"מה זה התיק הה" הפטיר בן זוגי בסוף השבוע. והוא דווקא מבין בסטייל יש לו סגנון מדויק המתאים לו בשלמות. "זהו תיק לאכסון תיק , כי שקונים תיק כמו בניין ווסט, זה לא לעונה אחת". ואני אכן במגמת צמצום שהוציאה פריטים רבים וטובים מארוני לאחרונה בעיקר של מותגים זולים שהתבלו מהר או הפכו לבלתי רלוונטיים. הקולקצייה החדשה של ניין ווסט ללא ספק מצליחה להיות איכותית, מגוונת בסגנונה ועדיין על-זמנית.

הקולקצייה החדשה שהושקה שבוע שעבר כוללת פריטים מושלמים ונוצצים לאירועים, שחברתי והקולגה יפה אהבו במיוחד, וגם פריטים מאד סולידיים המתאימים לשימוש לעבודה מדי יום ואפילו תיקי קש חמודים שיראו מהמם עם מכנס בד מכותנה , טופ קטן וחולצה מכופתרת באגביות. הפריטים של ניין ווסט תמיד גורמים לי להרגיש כמו הבחורה הנכונה שהייתי רוצה להיות: השיער המבריק האסוף ברישול ושרשרת זהב המתחברת לתיק בגודל נכון (לא שק אבל גם לא תיק מפוצץ על גדותיו) וסנדלים החושפים פדיקור מושלם.

הסניף שנפתח בקריון מיישר קו עם אחיו בעולם ונפתח בהשקעה עצומה של 600 אלף מרשרשים. הסניף תואם את אחיו בעולם כך שאם במקרה תבקרו בקרוב בניו יורק או ברצלונה או לונדון בסניף של הרשת שהפכה למותג האקססורייז הגדול בעולם, תתקלו בסניף דומה וקולקצייה דומה. אספתי לכם מספר פריטים שאהבתי במיוחד במסגרת ההשקה הלוהטת שנערבה בקריון בין קוקטיילים קייציים לקינוח צנצנת אנינים ונענוע האגן למוזיקה מדבקת. ואלו הפייבוריטים שלי לקיץ הקרוב:

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑