המלצה בקטנה; ניסיתי את הממרחים החדשים של אחוה ולא הצלחתי להפסיק

אני אוהבת מתוק מאד. וגם אוכל בריאות. שתי האהבות הללו לצערי לא תמיד הולכות יחד. ילדי לצערי ירשו ממני את "השן המתוקה", וגם הם חובבי מתוק גדולים. בסופי שבוע אני לא פעם משחררת את הרסן קצת יותר ומאפשרת להם כריכים מתוקים ולאחרונה גם התחלתי לקחת כריך מתוק מפנק ובריא לקולנוע. גם זול יותר וגם בריא יותר.

הממרחים של אחוה בהחלט מספקים את הסחורה עם לחמניות כוסמין ועכשיו שימו לב לעיקרון המטורף הזה: אם תתנהגו בטבעיות וכריך טעים לילדים הם לא ישאלו האם הוא מחיטה מלאה או מתחליף שוקולד או שומשום. הם לא מבוגרים שבודקים כל פיפס והעסק מאד בינרי. שטעים אז טעים.

מסיבה זו ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר מבית אחוה הם פתרון מעולה. מדובר בממרח טעים עם מירקם חלק שנמרח בקלות. ברמה התזונתית הממרחים מבוססי טחינה גולמית ועשירים בערכים של סידן, ברזל וסיבים תזונתיים.

אני ניסיתי את הממרח דמוי חלווה וממש התלהבתי. הטעם שלו קודם כל זהה לטעמה של חלווה וללא טעמי לוואי. המריחה שלו על חצי הלחמניה שהרשיתי לעצמי על קיפול כביסה מהיר, היתה קח ונעימה כך שיש לצפות שיעבור מצוין את מבחן הכריך של שישי. מדובר בחידוש מצוין ומבורך וכמובן לא פחות חשוב, טעים ובריא.

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑