סקירת ספרות: "שקרן יפיפה" /זארה קוקס

אני חייבת לומר ששם הסיפור בתוספת שם המחברת מאד פיתה אותי לנגוס בספר, למרות שהתחלתי כבר סיפורת כבדה הרבה יותר במקביל (עליה בסקירה אחרת -מבטיחה). השבוע הייתי בחופש בעוד הגדול והאחד בבידוד. אני הייתי מחלקת תפעול והסעדה ומעולם לא חשתי יותר כמו דמות שפחה חרופה.  חיפשתי הפוגה קלילה וכאשר שמתי לב שהמחוג במשקל פחות נוטה לי חסד התחלתי לחפש ממתקים אחרים. בתזמון מושלם קיבלתי את הרומן "שקרן יפיפה".

שקרן-יפיפה-עטיפה-קדמית

ק' הוא איש עסקים ומנכ"ל קשוח, שהונו העצמאי מאפשר לו חיים לוהטים עם גבולות רחבים מתקרבים לתהומות מסוכנים. בין התמכרות לסקס, כסף , ריגושים, כיבושים ומשחקי כוח עם בעלי הון כוחניים הוא מחפש בעיקר הרס עצמי. את התהום והענישה העצמית. לאקי היא ההפך ממנו. יפיפיה לוהטת שמלבד הקלף החיצוני לא קיבלה יותר מדי הזדמנויות בחייה, כך שעולמה היא סביבה דילוגים מכל תהומות הגהינום ורצון למצוא חיים שקטים ורגועים יותר, מלאי אושר והבטחה לחיים הגונים. המפגש והעסקה עם ק' יכולים לאפשר לה זאת, ולק' הזדמנות לחוות רגש והתמסרות. האם רגשותיהם ההדדיים יסייעו להם למצוא דרך משותפת או יהרסו הכל?

ידוע שהפכים נמשכים. אין ספק שמדובר פה במערכת יחסים לוהטת המושפעת מגיצים של סכנה, פחד, התמסרות, קנאה ומגוון רגשות אנושיים.

הוצאת ספר לכל

412 עמ

ניתן להשיג ברשתות הספרים המובחרות ובאתר: www.bookme.co.il

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑