הפתרון המושלם לכריך קיצי: פסטרמה בתיבול שווארמה מבית יחיעם

אני אישית בקורונה ובחזרה לשגרה לקחתי איתי את ההעדפה לאוכל ביתי, בכל מחיר בערך. והגיע הזמן. לא נעים לומר אבל יש לי קיבה רגישה וביקור בדוכן סביח נקי ככל שיהיה או כל דוכן מהיר בקיץ יכול לנטרל אותי ליומיים שלושה. כך, לאחרונה אני לוקחת אוכל מהבית, רק שלפעמים לא יוצא להכין אוכל או סתם לא בא לי להכין עד שהילדים נרדמו וחזרתי מאימון. במצב כזה פתרון הכריך הוא פשוט מושלם. אבל מה שמים בלחמניה/פיתה? פסטרמה בשבילי היא כריך של אבא שהיה מחכה לי בשישי בצהריים ביציאה מהחטיבת ביניים עם כריך טעים מלא בפסטרמה וירקות טריים.  ברור שאין תחרות לכריך אוהב של אבא אבל פסטרמה טובה גם קשה למצוא.

אני חושבת שאולי הצלחתי. מעדני יחיעם השיקה לאחרונה פסטרמה בתיבול שווארמה בטעם מיוחד ומעט מעושן (למי שאוהב טעמים מעושנים זה ממש מושלם). הפסטרמה עשוייה מחזה הודו רזה ומכילה רק 3 אחוז שומן מה שהולך אותה בעיני מושלמת ככריך לילדים. התיבול אגב מעודן מאד למרות שמורגשים הטעמים היחודיים של השווארמה המגיעים מתערובת התבלינים. הפסטרמה משווקת באריזת 300 גרם ברשתות השיווק.

בתמונה: ארוחת ערב של עצלניות. כמה פשוט ככה טעים!

20200621_205549

 

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑