מזרח תיכון חדש במסעדת לב הגליל ועכשיו ממש בלב חיפה

חבר מאד טוב שלי הוא בעל כישרון מיוחד במינו לגרור אותי נודניקית ומקובעת ככל שאני עלולה להיות לעיתים, לבילויים לא צפויים שבסוף אני תמיד נהנית מהם. לפעמים זה ים או אקרו-יוגה והפעם זו מסעדה שמעולם לא נכנסתי אליה, מסעדת לב הגליל, בתחנת הדלק בדרך לחוף הים. הוא הבטיח לי שאני אהנה מאד מהאוכל והאמת ? נהניתי מהכל! שירות, אווירה טובה, מחירים הוגנים, ניקיון מופתי ואוכל מגוון.

עומר, בעל המסעדה היה בעל מסעדת ענק בצפון ואחיו ניהלו מסעדה בחיפה. שאחד האחים נפטר, חזר עומר לחיפה להציל את מפעל חייו של אחיו. המקום שבעבר נקרא סמיראמיס, שם דגש על דו קיום חיפאי במובן הכי מהותי שלו וכולם כמובן מתקבלים בברכה ומאור פנים כאילו הגעתם לאירוע פרטי של בעל המקום. אפילו החתולים מקבלים יחס וי.איי.פי ומקבלים אוכל ומים בחלק מופרד מאיזור האירוח והמטבח. המקום מרוהט באיפוק עדיין והמטבח פתוח ולמרות ריבוי המקומות הריווח מצוין ונעים ונוח לשבת במקום.

התחלנו עם מגוון סלטים מפתה ופיתת שום שחברי לסעודה הזמין. נהניתי מאד מהמטבוחה וסלט החצילים שהיה במרקם מדויק ובטעם ביתי נעים ומפנק על הלשון. הטבולה היה מאד מרענן וכך גם סלט הכרוב. אחד הדברים החשובים בסלטי פתיחה היא הטריות והסלטים אחד לאחד הרגישו שנעשו במקום ותובלו מאד בעדינות ובניסיון. החומוס נעשה אגב במקום והוא טעים במיוחד.

למנה עיקרית הזמנה שיפוד כבד עוף וקבב שהיו עשויים בדיוק במידה הנכונה ולא איבדו עסיסיות נפלאה שהתפזרה בפה בכל ביס. המנות הגיעו עם ציפס ביתי וחם שאפילו לא נזקק לכמויות מלח מוגזמות כי היה עשוי לעילא: קריספי ומושחת. לקינוח החלטנו להתפנק בכוס תה לאור השעה המאוחרת וחלקנו מנה מלבי טעימה מאד. ולפעמים חברים זה כל מה שצריך- אוכל טעים, שירות חייכני וכמובן חברה מהנה.

כתובת : ההגנה 376 חיפה.

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑