פיגורטי: קונדיטורית בוטיק חיפאית שאתם חייבים להכיר

אולי קשה קצת למצוא את דלפק ההזמנות של פיגורטי אבל אם אתם בעיר התחתית אל תפספסו את הקונדיטוריה הזו בנמל חיפה. לא תמצאו שם דלפק קפה מפונפן, או קיר אינסטגרם- הם לא צריכים את זה עם ליין העוגות המשוגע שלהם. ליאור בוקסרמן היא הקונדיטורית הראשית והיא עוד לא בת 25 וגם אם תהפכו את ספרות הגיל תגלו שהיא עדיין נחושה ובוגרת לגילה ויודעת לנווט היטב את המקום עם חיוך מקסים וכריזמה שלא נגמרת. ההשראה של המקום היא איטלקית מבחינת הטעמים עם וייב אמריקאי של שחיתות וליאור הביאה את המתכונים וגם את הרעיון של השילוש הקדוש: עוגה המורכבת מכמה טעמים כדי שבאמת אפשר יהיה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

מה העוגה הכי אהובה עליה? כמו אמא גאה היא אוהבת כל אחת מהשש על מאפייניה, חומרי הגלם המשובחים. למרות שהעסק נפתח ביוני האחרון בתקופת הקורונה והמהומות בעיר התחתית , ומטבח הרפאים עמד דומם לחלוטין ליאור השלימה עם המצב ולא ויתרה. "שעושים את הדברים באהבה ועם תשוקה הכל מסתדר" האופטימיות והחיוביות שלה מרעננות ואולי כולנו צריכים אם ככה לבלות ימים שלמים עם עוגות וגנאש שוקולד כי התפיסה הבסיסית והממוקדת של העסק מאד ברורה: אין דלפק מכירות או דלפק קפה אלא מיקוד בעוגות וכל היום. למעשה תוכלו, אפילו בחיפה המנומנמת לשלוח עוגת "אני מצטער" אחרי ריב בעשר בלילה. ליאור מספרת על עייפות טובה , כזו של עבודה מסביב לשעון "זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות".

ליאור המקסימה

בנתיים אין הרבה חברות שעובדות איתם אבל יש כבר כמה מנהלות מש"א שדואגות לעובדים לפינוק מתוק הביתה או לבידודים. ליאור מספרת על המון מתנות ונתינה באירועים משמחים: לידות, ימי הולדת , ואפילו בקשות סליחה. הצוות תמיד משתדל להעתר ואפילו השיק חבילות זוגיות של שתי פרוסות עוגה ויין שמתאימות לנסיבות רומנטיות במיוחד. ליאור קמה מדי בוקר ועוברת על ההזמנות ובודקת האם יש בקשות או משאלות מיוחדות להגשים. האתר פתוח להזמנות הכל משבועיים מראש. היא מסרבת לשתף מקרים פרטיים ומספרת על רבים ששולחים עוגת התנצלות- תקשיבו זה שוס. אין דבר כמעט שלא יכול להפטר עם עוגה טובה. ניכר שהביטוי של רגשות אנושיים בעוגה ואהבת אדם היא התבלין האהוב על ליאור.

באתר תוכלו למצוא את העוגות המדוברת: רד וולוט, פאי לימון, עוגת שוקולד יום הולדת על בסיס שוקולד בלגי, קראק פאי, עוגת גבינה איטלקית , ועוגת שקדים. במקום תוכלו גם למצוא מקרונים, עוגיות שוקוציפס ממולאות בקרם ועוגיות אמסטרדם. כדי להשלים את ההנאה ניתן גם להוסיף בקבוק יין צונן. מומלץ!

עמוד פייסבוק: ://www.facebook.com/Figurati.Cake.Line/

May be an image of dessert and text that says 'CAKE IS THE ANSWER ட ANSWER ER YOU' YOU'RE RE HOME'
מתוך עמוד הפייסבוק של פיגורטי

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑