סקירת ספרות: חשיפה מלאה/ קתרין פוקס

טוב אז אנחנו כבר עמוק לתוך משבר הקורונה ואני לא יודעת מה אתכם אבל קשה לי ממש לבחור מה לקרוא. מצד אחד ספרי מתח הם לא האופציה המועדפת וגם לא מדע בדיוני במציאות שנראית הכי תלושה כמו פרק מ"מראה שחורה". מצד שני ספרים כבדים פשוט לא מתאימים לסבלנות קצרה של אמא עם שני בנים מתחת לגיל 6 סגורים בבית. נטפליקס? ממש כיף אבל לפעמים בא לי ממש להחזיק ספר ביד ויש רשימה ארוכה של ספרים על המדף. לכן החלטתי שאתחיל מהרומן הרומנטי ה "ידוע לשמצה" עם כוס תה חם ואתקדם משם.  ומה יותר כיף מספר שקורה רחוק עם כוכב פוטבול (שזה עולם שאני דווקא מכירה לא רע אפשר לומר), החוזר הביתה אחרי פציעה ומעסיק את עצמו בפרוייקט מקצועי-אישי מטורף במיוחד של קראש הנעורים שלו ?

הגיבורה שלנו היא דניאל- תרפיסטית ביישנית שמבינה שכדי ללמד סקסולוגיה היא צריכה להבין את קהל היעד שלה. כאן כבר לא מדובר בעוד פרוייקט מקצועי אלא הסיכוי שלה להרוויח סכום שיאפשר לה סוף סוף לפתוח קליניקה טיפולית משלה. כדי לעשות כן היא מוכנה לעשות הכל, כולל לפנות לפנטזיית הנעורים הסודית שלה כוכב הפוטבול מהתיכון, שהפך לשחקן מקצועי עד שפציעה קשה השיבה אותו הביתה.

ג'ק מתמודד עם שדים משלו. פציעות פוטבול הן דבר לא פשוט בכלל, לא ברמה המקצועית ובטח שלא ברמה הנפשית. גם ג'ק- זקוק להפוגה מסוימת מהשגרה של חוסר ידיעה ובכלל הוא תמיד נמשך ליופי הטבעי והלא מודע של דניאל.

כמו בכל סיפורי האהבה, העלילה שלנו מתחילה מהחלטה של שני הגיבורים שמדובר בכלל בסידור זמני ביותר. ומה אמרו חכמים ממני כבר לפי זמן רב? הרי שהזמני הוא הקבוע ביותר. האומנם ?

להשיג באתרי חנויות הספרים ובאתר

www.bookme.co.il

חשיפה מלאה מאת קתרין פוקס | אינדיבוק - ספרים דיגיטליים להורדה בעברית

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑