סקירת מוצר : מייק-אפ True match של לוריאל פריז

יצא המזל וזכיתי בגנטיקה של עור פנים חלק. גם בגיל ההתבגרות לא סבלתי יותר מדי מפצעונים ורק הבטתי בתמיהה בחברותי שניסו עשרות סוגי תכשירים, מנקים ומייקאפים מדי בוקר. אני זכיתי בעוד עשר דקות שינה. כך המשכתי "להתעלל" בעור הפנים בלי יותר מדי קרמים או תכשירים. למען האמת גם היום אני לא נראית בדיוק בגילי אבל הקלות ראש בה התייחסתי לעניין עור הפנים מתחילה לתת את אותותיה. התחלתי להשתמש במייקאפ וגיליתי שזה דווקא נחמד. מעין מחק שמעלים פגעים ועוזר להבליט את המראה הטבעי. קיבלתי לסיקור את True Match של לוריאל -חברה עמה אני מאד אוהבת לעבוד. הם לא יקרים אבל המוצרים שלהם מאד איכותיים ונוחים לשימוש.

Displaying IMG_20160709_230254.jpg

a6099356-af36-42b3-8aa2-2a69f5fa19a4
תיק של ניין ווסט ומייק -אפ TRUE MATCH -לא צריך יותר מזה.. 

Displaying IMG_20160709_230254.jpg

המוצר אמור לענות על מספר צרכים בסיסיים של כל בחורה עובדת ועסוקה: קל לשימוש, נעים על העור, נטמע בקלות ונותן מראה טבעי ואחיד של העור והכי חשוב עמיד. המייק אפ מגיע במיכל בגודל בהחלט סביר שאמור להספיק לחודשיים שלושה (פרק הזמן שגם ככה מייקאפ מחזיק מעמד פתוח) ויש לו משאבה נוחה לשימוש המוציאה כמו סבירה על ספוגית/מברשת.

 

אני בחרתי להשתמש במברשת היות ואני פחות אוהבת לעבוד עם ספוגיות (אפילו שזה יותר מקצועי). אין צורך בכמות רבה של המייקאפ אלא ממש לחיצה ארוכה אחת על המשאבה. המייקאפ מאד נעים על העור ונטמע היטב כך שבהחלט זה מרגיש כמו "ללכת עם ולהרגיש בלי, ולהיראות פשוט יותר טוב".  המייק אפ שרד ערב חם של יולי. אני מאמינה שהוא ישרוד בקלות גם יום עבודה במזגן. המראה שהתקבל הנו טבעי והיווה בסיס מעולה לאיילינר ולמסקרה (המעולה של לוריאל -ראו פוסטים קודמים).

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑